شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات یراق درب
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی فروشگاه اینترنتی بازرگانی یراق آلات سلام زاده (یراق درب) به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت یراق درب هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، محصولات، محتوای متنی و تصویری و سایر خدمات ارائه شده توسط سایت، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات یراق درب است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین یراق درب از سوی کاربر است.
تعاریف و اصطلاحات:
اصطلاحاتی که در این قوانین و مقررات به کار رفته است دارای معانی مشروح زیر است:
- بازرگانی یراق آلات سلام زاده: گروه بازرگانی فعال در حوزه تجارت یراق آلات درب و حوزه های مرتبط که که کلیه حقوق و امتیاز آن متعلق به حامد سلام زاده سلماسی می باشد.
- یراق درب: سایت فروشگاه اینترنتی بازرگانی یراق آلات سلام زاده
- سایت: نرم افزار در بستر اینترنت متعلق به بازرگانی یراق آلات سلام زاده که به منظور استفاده از خدمات آن، حق استفادۀ موقت از آن برابر شرایط قراردادی و سند حاضر به کاربران اعطا میگردد. دامنه های آن https://yaraghdarb.com , https://yaraghdarb.ir می باشد.
- کاربر: شخصی حقیقی یا حقوقی است اعم از خریدار و فروشنده که از طریق اینترنت به سایت یراق درب متصل و از خدمات آن بهرمند میشود.
- حساب کاربری: حسابی است که اشخاص حقیقی و حقوقی برای استفاده از خدمات یراق درب در سایت ایجاد کردهاند.
- اطلاعات محرمانه: اطلاعاتی که توسط کاربران در اختیار یراق درب قرار داده میشود اعم از اطلاعاتی که به صورت مستقیم از سوی کاربران وارد میشود و همچنین اطلاعاتی که به صورت خودکار و در نتیجۀ بهره برداری از خدمات یراق درب در اختیار قرار داده میشود، مانند اطلاعات مربوط به خرید و فروش، احراز هویت، مشخصات کاربران و غیره.
- قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران : قانون اساسی، قوانین عادی، آئین نامه های اجرایی، بخشنامهها، دستورالعملها و کلیه ضوابط قانونی حاکم بر انجام موضوع قرارداد اعم از قوانین و بخشنامه های قوه ی قضاییه، قوه ی مجریه و غیره.
کلیات
- سفارش و خرید از فروشگاه یراق درب به معنی پذیرفتن قوانین این سایت است. اصول و قوانین فروشگاه یراق درب مطابق با قوانین جمهوری اسلامی و قوانین تجارت الکترونیک است. همانطور که حمایت از حقوق شما مصرف کنندگان بر عهده ماست، کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربران است.
- بازرگانی سلام زاده (یراق درب) به اطلاعات خصوصی افراد احترام گذاشته و از آن حفاظت میکند. پس از ثبت هر سفارش بازرگانی سلام زاده (یراق درب) وظیفه دارد کالای مورد نظر را سالم و در اسرع وقت به دست مشتری برساند.
- هزینه ارسال بر عهده خریدار می باشد و طبق تعرفه محاسبه می گردد.
حریم خصوصی
- فروشگاه اینترنتی بازرگانی سلام زاده (یراق درب) با احترام برای حریم شخصی و خصوصی کاربران خود، برای خرید و یا ثبت نظر اطلاعاتی را از کاربران خواهد خواست تا بتواند خدماتی امن و مطمئن به آنها ارائه دهد.
- همچنین برای پردازش و ارسال کالاهای خریداری شده مشتریان، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تماس و ایمیل مورد نیاز است که ممکن است جهت هماهنگی ارسال و یا تایید آنها، فروشگاه اینترنتی بازرگانی سلام زاده (یراق درب) نسبت به اعتبارسنجی آن اقدام کند.
- فروشگاه اینترنتی بازرگانی سلام زاده (یراق درب) همچنین خود را موظف می داند در غیر از مورد اشاره شده، در حفظ اطلاعات مشتریان نهایت تلاش خود را مبذول دارد.
- عضویت کاربران در وب سایت فروشگاه اینترنتی بازرگانی سلام زاده (یراق درب)، به منزله قبول قوانین جمهوری اسلامی ایران از جمله قوانین تجارت الکترونیک و قوانین مالی و مالیاتی است.
- کاربران با عضویت خود این اجازه را به فروشگاه اینترنتی بازرگانی سلام زاده (یراق درب) می دهند که برای ارسال اخبار و اطلاعات محصولات و همچنین اطلاعات خرید و ارسال مشتری از آدرس ایمیل و شماره تلفن مشتری جهت تماس، ارسال ایمیل و پیامک و همچنین سایر برنامه های اطلاع رسانی استفاده شود. قطعا در هر لحظه کاربر سایت می تواند با مراجعه به بخش تنظیمات خصوصی و یا با کلیک بر روی قسمت مشخص شده در ایمیل، ارسال اطلاعات را محدود نماید.
- طی فرایند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر می شود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است.
- حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. فروشگاه اینترنتی بازرگانی سلام زاده (یراق درب) هویت شخصی کاربران را محرمانه دانسته و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمیکند. مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد این اطلاعات را در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهد.
- فروشگاه اینترنتی بازرگانی سلام زاده (یراق درب) برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار میگیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را به مشتریان خود ارائه نماید.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. بازرگانی سلام زاده (یراق درب) به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
- کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت بازرگانی سلام زاده (یراق درب) به وسیله ارسال پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. بازرگانی سلام زاده (یراق درب) همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای بازرگانی سلام زاده (یراق درب) محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- یراق درب مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای بازرگانی سلام زاده (یراق درب) محفوظ است.
- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای بازرگانی سلام زاده (یراق درب) محفوظ است. بازرگانی سلام زاده (یراق درب) در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت بازرگانی سلام زاده (یراق درب) میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، بازرگانی سلام زاده (یراق درب) جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
- با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند.
- همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.
- امکان پرداخت در محل برای سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارشها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
- تحویل سفارش در اماکن عمومی امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد .
- لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان ویژه که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که بازرگانی سلام زاده (یراق درب) هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
ارسال کالا
- تحویل کالا بسته به موقعیت جغرافیایی مقصد ظرف مدت ۲ تا حداکثر 10 روز کاری انجام خواهد شد.
- ارسال کالا به وسیله پست، باربری، تیپاکس و یا سایر روش های ارسال بر اساس توافق با مشتری انجام میگیرد.
- کالاها به صورت پس کرایه ارسال می شوند که هزینه آن به عهده مشتری می باشد.
بازگشت کالا
- رضایت مشتری هدف اصلی ماست. بازرگانی سلام زاده (یراق درب) با واردات کالای اورجینال و تولیدات با کیفیت و مناسبترین قیمت سعی در رسیدن به این هدف دارد.
به منظور مرجوع کردن اقلام یک سفارش باید نکات زیر را مد نظر قرار داد:
- موارد مربوط به سلامت کالاها، عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش گذاری شده، ناقص بودن سفارش باید در هنگام تحویل گرفتن کالا چک شود و سپس کد تحویل به مامور ارسال کالا تحویل داده شود. در صورت وجود هر گونه ایراد و یا اشکالی به واحد پشتیبانی بازرگانی سلام زاده (یراق درب) اطلاع داده شود.
- بسته بندی کالا در هنگام مرجوعی باید کاملا سالم بوده و قابل فروش باشد.
- کالا می بایست صحیح و سالم باشد و هرگونه نصب و استفاده از کالا امکان مرجوعی ندارد.
- اصل فاکتور خرید برای مرجوع کردن یک سفارش باید نزد مشتری موجود بوده و امکان تحویل به نماینده بازرگانی سلام زاده (یراق درب) را داشته باشد.
- برای هر سفارش فقط یک بار امکان ثبت مرجوعی وجود دارد و بعد از ثبت مرجوعی امکان مرجوعی اقلام دیگر سفارش وجود ندارد.
- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به بازرگانی سلام زاده (یراق درب) بازگردانده شود.
- این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راهاندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
کارشناسان بازرگانی سلام زاده (یراق درب) در صورت نیاز پل ارتباطی شما با صدای مشتریان تامین کنندگان خواهد بود.
مراحل مرجوع نمودن کالا
- ثبت درخواست مرجوعی از طریق تماس با واحد پشتیبانی بازرگانی سلام زاده (یراق درب)
- بررسی درخواست توسط کارشناسان بازرگانی سلام زاده (یراق درب) جهت احراز شرایط اولیه مرجوعی
- تماس با مشتری و هماهنگی جهت برگشت
- تحویل محصولات مرجوعی از مشتری توسط نمایندگان بازرگانی سلام زاده (یراق درب) و بازگشت به فروشگاه
- بررسی و اعلام نظر توسط کارشناسان بازرگانی سلام زاده (یراق درب) با توجه به وضعیت کالای مرجوع شده
- در صورت تایید مرجوعی، وجه به اعتبار مشتری تا 48 ساعت بعد واریز می گردد.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد
- وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به فروشگاه اینترنتی بازرگانی سلام زاده (یراق درب)از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وبسایت است.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بستهبندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.