راهنمای ارسال و تحویل کالا

مشتریان عزیز می‌توانند در مراحل خرید از بین روش های موجود یکی را انتخاب کنند. لازم به تذکر است این انتخاب تنها ترجیح خریدار را مشخص می نماید و با توجه به شرایط خاص امکان تغییر روش ارسال به صلاح‌دید کارشناسان واحد مرسولات وجود خواهد داشت .

روش های ارسال

1 . باربری/ترمینال :

در صورتی که مشتری درخواست ارسال کالا از طریق باربری‌ها و  یا به صورت اتوبوسی داشته باشد، و یا وزن و حجم بسته ها بسیار بزرگ باشد و یا امکان ارسال پستی به مقصد مورد نظر وجود نداشته باشد، کالای خریداری شده با بسته‌بندی ایمن، ارسال خواهد شد. در این روش مدت زمان دریافت کالا به مقصد مورد نظر، وابسته به زمان حرکت اتوبوس‌ها ، ماشین های باربر و طول مسیر است و امکان تحویل درب محل میسر نمی باشد.

  • مدت زمان تقریبی تحویل سفارش توسط باربری بسته به مقصد سفارش بین 3 تا 10 روز کاری است
  • درصورت ارسال توسط ترمینال یا باربری هزینه ارسال از فروشگاه تا محل ترمینال یا باربری بر عهده فروشگاه است و  از مشتری دریافت نمی شود.
  • مشتریان می بایست به منظور دریافت کالا به محل ترمینال یا باربری مراجعه فرمایند و درصورت عدم تمایل به مراجعه حضوری، بابت دریافت سفارش در محل خود با باربری هماهنگی کنند که قاعدتا هزینه ارسال تا محل شما اضافه خواهد شد

2. تیپاکس:

  • سفارش هایی که در محدوده شهر در شهرهای دارای دفتر نمایندگی تیپاکس قرار دارند کالاها درب منزل تحویل داده می شوند و تیپاکس برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی کند
  • مشتریانی که آدرس شان در خارج از بافت شهری، شهر مقصد قرار دارد، می توانند سفارش خود را از محل دفتر شعبه تیپاکس شهرشان تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش با شرایط توافقی اقدام کنند.
  • کد پیگیری کلیه مرسولات ارسالی در اکثر موارد به صورت پیامکی به شماره گیرنده ارسال خواهد شد و شما می توانید با استفاده از این کد پیگیری در سایت شرکت تیپاکس از وضعیت مرسوله خود مطلع شوند.
  • مدت زمان تقریبی تحویل سفارش توسط تیپاکس بسته به مقصد سفارش بین 1 تا 5 روز کاری است.

3. پست:

  • مدت زمان تقریبی تحویل سفارش توسط پست پیشتاز بسته به مقصد سفارش بین 1 تا 7 روز کاری است
  • با توجه به هزینه بالای پست پیشتاز توصیه می شود حدالامکان گزینه های باربری یا تیپاکس را انتخاب نمایید.
  • لازم بذکر است یراق درب نسبت به ارسال سفارشات در اسرع وقت اقدام خواهد کرد و شماره پیگیری پستی را با ایمیل و یپیامک به اطلاع مشتری می رساند لذا هرگونه تاخیر در ارسال و تحویل که توسط شرکت پست انجام گیرد از حیطه مسئولیت یراق درب خارج می باشد . شما می توانید از طریق آدرس http://tracking.post.ir با وارد کردن کد رهگیری در هر زمان موقعیت مکانی کالای خود را پیگیری کنید.

4.تحویل حضوری:

مشتریان گرامی می توانند با هماهنگی قبلی در ساعات کاری این مجموعه، کالای خود را از واحد انبار دریافت نمایند.

ارسال های ناموفق

​​​​​​​در صورت عدم موجودی برخی کالاها در انبار فروشگاه کلیه ی موارد موجود برای خریدار ارسال می گردد و وجه اقلام ناموجود به حساب مشتریان عینا واریز خواهد شد. لازم به تذکر است مشتریان به منظور هر چه سریعتر باز پس گیری وجوه برگشتی می بایست شماره کارت ۱۶ رقمی عضو شتاب خود را به واحد پشتیبانی از مشتریان به صورت تلفنی اعلام نمایند.